søndag 6. mai 2012

Sunday funday

God kveld alle sammen!
Ja, som dere ser har jeg faktisk tilbrakt denne herlige solfylte dagen på et biltreff. Tro det eller ei! Men bakgrunnen er at min bedre halvdel liker slike gamle amerikanere og da har jeg bare å stille opp en sjelden gang. Siden han er så snill å tusle rundt med meg på diverse utstillinger.
Og faktisk er det mye interessant å se på. Det er mye rart, men det er innimellom mye kult og. Og ja, jeg tenker på alle menneskene som tripper rundt der!
(Jeg vet jeg står rart, men det var det beste han klarte å knipse av meg.)

Disse skiltene kunne vært fine som interiør hjemme, men jeg lot det bli med tanken denne gangen. 

Det var faktisk live musikk, og damen i den beige jakken var den eneste som danset. Creeds til henne!

Disse to bilene kunne jeg faktisk tenkt meg. Hvorfor? De har fin farge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar